Wykonanie ogrodzenia Wielkopolskiego Parku Etnograficznego
Lednogóra: Wykonanie ogrodzenia Wielkopolskiego Parku Etnograficznego Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES:Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy , Dziekanowice 32, 62-261 Lednogóra, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275010, faks 061 4275020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Inny: Instytucja kultury. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Wykonanie ogrodzenia Wielkopolskiego Parku Etnograficznego. II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, wykończeniowe, określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - 6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych t.j.: - demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki - dł. ok. 902 mb, - dostawa i montaż ogrodzenia z paneli - dł. ok. 61,0 mb, - dostawa i montaż bramy z furtkami - 3 kpl., - dostawa i montaż ogrodzenia z siatki - dł. ok. 1.191,5 mb.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.45.00.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 56. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wadium III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów; 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych wykonawców. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 2)dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 3)dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy, 4)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia , 5)dopuszczalne jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 6)dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 7)Dopuszczalne jest przedłużenie terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem umowy, jeżeli w okresie ich realizacji wystąpi działanie siły wyższej bądź też Zamawiający opóźni się z terminowym przekazaniem dokumentacji, przy czym przedłużenie terminu zakończenia robót będzie równe liczbie dni, w których wystąpiło działanie siły wyższej bądź liczbie dni opóźniania w dostarczeniu dokumentacji, 8)Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 9) wystąpiła konieczność zmiany Zarządzającego lub personelu wykonawcy, wymienionego w umowie. 11) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: - wystąpienia prac dodatkowych, - gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych (leżących po stronie zamawiającego, wykonawcy, bądź innych wykonawców działających w tym czasie na placu budowy) nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez zamawiającego. 12) Jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lednicamuzeum.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy, Dziekanowice 32, 62-261 Lednogóra, sekretariat Muzeum, pokój 107. IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
||||||
ZAŁACZNIKI | ||||||
|